tisdag 2 mars 2010

Ny vecka

Känns fortfarande som helg eftersom jag har egna studier och varit hemma både igår och idag. Pluggar inför en tenta som jag ska ha nästa vecka och börjar inte praktiken förrän imorgon och ska sedan göra helgen fre-sön. Känns skönt eftersom det är match imorgon igen. Sovmorgon och vila är perfekt inför derbyt.

Vi är laddade till tusen och hoppas på en bra träning ikväll med mycket spel för att riktigt vara på hugget imorgon när Arvika kommer på besök. Vi slår ur underläge och har ingen som helst press på oss, det är Arvika som "måste" vinna för att fortfarande ha chansen kvar att kvala. Vi kommer kämpa till slutsignalen ljuder och nu hoppas jag det är våran tur. Vi ses i sporthallen Sundsta imorgon, 19.00. Välkomna!

Nu ska jag promenera till Rud för ett litet basketmöte, ha en bra dag i solen :)

#6

P.S Hade visst fått ett nytt namn såg jag i tidningen, Poänggörare Karlstad: Caroline Wiewiorski 11, Linda Johnsson 10, Lisa Sundberg 8, Carolina Söderbäck 8, Annelie Nilsson 6, Anna Iderström 5, Nadja Keric 4. och vem är Annelie, visste inte att hon spelade med oss. D.S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar