söndag 7 mars 2010

Coachduon Iderström/Söderbäck har gjort debut :)

Igår efter praktiken åkte jag till Gjutaren för att kolla på när laget (den under 20) spelade U20 SM. Det visade sig att coach Marko blivit sjuk så Anna och jag ställde upp och coachade tjejerna. Var ju hur roligt som helst, slarvade lite i början och lät Malbas göra lite väl lätta poäng, men i sista satte vi in dödsstöten :) Spelade zon och kom allt närmare i protokollet. När 1,5 min återstod av matchen så låg vi under med 4poäng, tyvärr så kom vi inte närmare och det slutade med en förlust på 4poäng.

Tycker ändå tjejerna gjorde det jättebra och att coacha ett lag är ju hur kul som helst. Kanske min nya karriär är på gång, vem vet :)

Nu ska jag äta frukost, sen funderar jag på att gå och se matchen mellan Arvika och Malbas. Kan nog bli spännande. På eftermiddagen är det dags för praktik igen på psykiatrin.

Ha en bra söndag!

#6

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar